tisdag, mars 10, 2009

I was born to tell you I love you Isn't that a song already I get a B in originality And it's true I cant go on without you

Nu får jag vara nöjd. Riktigt jävla nöjd med mig själv.
Sen i september ungefär har jag legat efter med två arbeten i skolan, det har bara inte fungerat i min hjärna och det enda som uppstått är en ond cirkel. Minnet blir sämre och resultatet blir sämre. Av detta har jag lärt mig att man bara kör fast om man inte lämnar in sina arbeten i tid, det är bara annat som fastnar i kläm.
Ikväll har jag skickat in båda två till mina lärare i utbyte mot att skippa träningen, men det var det värt, nu är det bara kommande projekt att oroa sig över och inte ett halvår gamla.

Idag träffade jag Hanna för fösta gången på väldigt länge, precis som jag sa så skulle det ha kunnat vara ett år sen vi satt där på java precis som idag. När ännu ett år har gått är hon inte en utan två. Spännande!

Inga kommentarer: