söndag, oktober 05, 2008

no baby, don't lie

Jag har satt mig själv i en situation jag inte kan hantera, som jag inte kan ta mig in i eller ut ur.. Jag blir så trött på mig själv. Jag vet varken rätt eller fel, ut eller in, hit eller dit, upp eller ner eller fram eller bak. jag har verkligen satt mig själv i en återvändsgränd och kan inte finna någon lösning på problemet. Det är totalt omöjligt. ingen jag frågar kan hjälpa mig heller, och det förstår jag väl. Jag har satt mig här själv och då får jag väl klara det själv också. men vad fan ska jag göra? jag blir frustrerad.

1 kommentar:

Linnea Gustafson sa...

jag vet hur det känns. du vet att jag vet. nu stöttar vi varandra <3

ordkoden var förresten pruzsgh, det låter som något jag skulle behöva upprepa flera gånger när den där känslan dyker upp.