söndag, oktober 12, 2008

to wish impossible things

Jag har ont i hela kroppen av utmattning. Ändå har helgen varit väldigt lugn. igår var det tjejmys med tjejerna i klassen. det var mysigt och maten var god. jag kom hem rätt tidigt och fick rätt bra med sömn för en gångs skull. Sen idag blev det en tur till stockholm med mamma min moster och kusin. tänker inte berätta vad vi gjorde där för då skulle det bli pinsamt men jag har iallafall upplevt globen för första gången i mitt sjuttonåriga liv. Imorgon blir en hektisk dag men klarar jag den ska jag klara hela veckan. på torsdag börjar jag jobba också, det ska bli kul I hope.
Nu ska jag klämma i mig en varm macka med banan och curry och sen ska jag plugga inför proven jag missade i fredags. och sova såklart.
Jag behöver min beautysleep.

1 kommentar:

Anonym sa...

mimmsis, vart ska du jobba? :)) <3