lördag, december 06, 2008

When it falls down, behind you

Jag har känt mig bättre till mods den senaste tiden. på ett sätt jag inte trodde skulle kunna hända. Den känslan som ständigt fanns inom mig har på viss nivå börjat tona bort. Jag vet dels vad det har med att göra, dels inte. Jag hoppas bara att det ska få vara så här nu, så jag slipper tyngden över axlarna.
Idag vände det tillbaka en kort stund, jag fick en återblick av alla känslor som flög runt i min kropp för inte allt för längesen. Jag kände mig illa till mods och behövde uppenbarligen en coldplay-promenad i regnet. Jag vet egentligen inte vad som får mig att falla i dessa gropar, vad som gör mig så svag.
Jag hoppas bara att det kan hjälpa till att stärka mig som person på något sätt och det är just det jag tror har hänt. Utan mina dåliga stunder skulle jag aldrig låta mig själv unnas av de goda.
Nu är jag tillbaka på rätt spår igen, efter några tankar i ensamhet.

Inga kommentarer: