torsdag, juli 03, 2008

Oh happy day.

Idag åkte vi ut till landet för lite sol och bad eftersom det var så underbart väder. Jag var inte alls på humör för att steka i solen vilket är rätt konstigt om man heter mimmi.. Mina morföräldrar betedde sig konstigt mot mig idag också. Det brukar inte hända så ofta, morfar kallade mig bortskämd?! Hallå, det är jag väl inte, men andra ögon kanske ser det som det, inte vet jag. Vi åt lite och sen stog jag inte ut mer och propsade på att åka hem. Men nej, inte fick jag åka hem. Vi skulle till ica maxi och storhandla tydligen... Lite väl jobbigt att strosa runt i en osig matbutik om man inte ens orkar ligga ute i bikini i solen.
Nu är jag så trött så jag funderar på att se en film. Jag är galet sugen på lite Borat, för jag känner att jag behöver skratta så jag nästan kissar på mig, den känslan kan vara riktigt underbar.
Nu ska jag slå in pappas present, sen film. sen måste jag nog sova.

Inga kommentarer: