tisdag, juli 08, 2008

Too tired to write

Jag är helt utmattad. Har feber och hostar som bara den. Jag orkar nästan ingenintng annat än att vara på workshopen om dagarna, sen åka hem, läsa lite manus för att sedan sova. Jag har sommarlov men orkar snart inte mer, jag har varit sjuk i evigheter nästan och vill verkligen komma igång med att träna ordentligt. För att hitta ett sätt att komma i ro, ingenting är bättre än att ta sig fram i rätt takt i markaspåret med rätt musik i öronen. Hoppas på att slippa det här sjuka snart. På torsdag åker vi till göteborg. Hoppas på att kunna handla lite men plånboken tillåter säkert inte mycket mer än ett par strumpor. Det blir nog liseberg också. Hoppas på en bra helg.

Att bli sviken två gånger är mer än en. Det är svårt att låta bli att bli mer besviken.
Det här inlägget blev kanske inte så kul, men det beror på att jag inte är tillräckligt kul för tillfället..

Inga kommentarer: