torsdag, juli 03, 2008

An unforgivable sinner

Nu äntligen!.. det känns som om någonting försvunnit och jag kan inte vara annat än överlycklig!!! morgon ska vi fira våran halvårsdag och vi får se vad som händer.. Pappa fyller också, 44?, jo det tror jag rätt så bestämt. Herregud, vad har hänt med mimmis fantastiska sifferminne? Nej, jag tror att min hjärna nu börjar fylla på sig med annat än bara siffror. Vilket isåfall är rätt skönt.

Nu ska jag låta håkan hellström agera min bäste vän ett tag. puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah jag satt och funderade vid bordet när vi käkade förut på hur mkt pappa fyllde, fick för mig att han fyllde 50 nästa år, men att han var född 69, jag vet inte riktigt hur jag fick ihop det men jag blev lättad när jag kom på att han är född 64 och fyller 44 ;)