söndag, september 21, 2008

It's gonna be atleast 1000 degrees

Jag sitter här helt handlingsförlamad. Kan knappt röra på mig, plugget blir ändå gjort på något sätt, så småning om. Tittade precis på den kommande veckans blad i min kalender. Det ser inte roligt ut, inte på något sätt. Någonting är kluddrat på varje dag och på måndag och speciellt onsdag är det svårt att urskillja hur mycket saker som ska bli gjorda. Test- Cold war 15 sidor i world history, West Sahara conflicts inlämnad, labrapporten inlämnad, Shakespeare in love måste ses, Julia fyller år PLUS att jag börjar filma i kumla 10.30. Och pilatesen börjar 19.00... Hur ska jag hinna på en och samma dag? Det kommer jag nog inte, sen har jag ju ett prov till och två redovisningar att se fram emot också.

Det är 300 dagar till jag fyller 18 idag iallafall något att se fram emot!

Inga kommentarer: