tisdag, september 09, 2008

Music's got control and I'm never letting go No, no I just want to play my music

Kände ett ordentligt sug efter musik när jag satt på bussen till skolan förut, jag satt länge och funderade på vart min lilla mp3 kan ha tagit vägen. Kom fram till att den nog är spårlöst försvunnen eftersom den var så liten och att jag säkert använde sönder den innan den försvann.

Fortsatte att fundera in på mina andra lektion i eftermiddags och kom fram till att jag skulle gå på ipod-jakt direkt efter skolan, utan bättre resultat kom jag hem helt tomhänt. Efter att jag kollat runt lite på internet nu ikväll dimper snart en röd ipod video 8gb ner i min brevlåda här i Brickeberg. Så otroligt glad man kan vara för lite musik. Men glad är jag och gladare kommer jag vara när jag håller den i mina egna händer. 681 kr gick det för.



- baby !

Inga kommentarer: