torsdag, september 25, 2008

Meet me at the station

Idag har jag haft en otroligt underbar dag. Solen har både lyst och värmt hela kroppen precis hela dagen och leendet på mina läppar kunde helt enkelt inte försvinna. Jag och mamma tog en långpromenad runt rynningeviken bland en massa kossor. Jag är sen barndom fortfarande korädd, jag hatar att ha dem stå där gigantiska bara två meter ifrån och råma som om öronen skulle ramla av. Vid ett tillfälle var jag tvungen att fly undan för att rädda mitt liv, så rädd var jag. Ändå sken solen och jag i ungefär samma mängd även efter flykten.
Nu tittar jag på Shakespeare in love inför svenskaprovet jag har imorgon, jag är absolut inte förberedd men ändå oroar det mig inte. Jag är nästan helt back on track när det gäller skolan och snart kan jag andas ut ordentligt.

Inga kommentarer: