söndag, november 09, 2008

And everybody's dancing, I don't want to. And everybody's toying, I don't want to. And everybody's laughing, I don't want to. Everybody, but me.

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva ett endaste litet ord, men samtidigt känns det inte värt att sova. Jag har ingen lust. Jag har egentligen ingen lust med någonting.
Jag sitter hopkurad i mys säng med hennes dator eftersom hon mystiskt försvann för ungefär en timme sen. okej jag vet vad hon gör men det kan jag inte skriva här. Hoppas hon har kul iallafall, för jag utnyttjar ju hennes liv lite nu. Inte alls mycket men hennes säng, hennes lampa och som sagt datorn.
Jag vet inte vad jag ska göra, det kan ju knappast vara någonting intressant på tv såhär dags, och det finns ingenting jag kan sitta och glo på över internet heller.
det känns bara rätt värdelöst.
Föresten tycker jag att jag borde få komma igång och jobba snart, jag menar det har ju nästan gått en månad sen jag blev anställd. Såhär lång tid borde det inte ta. jag kanske får ringa och tjata lite extra på honom. Eftersom jag ändå bara sitter hemma alone dag ut och dag in efter skolan, kan jag ju behöva nånting att göra, och då vore ju tjäna pengar ganska ultimat.
För övrigt vill jag ingenting hellre än att slippa vara mimmi just nu. Skolan tar död på mig, bokstavligt snart, jag drömmer konstiga drömmar och den jag behöver mest finns på andra sidan atlanten och kommer inte hem förrens till jul. Därav mina bekymmer. de är föresten lite fler än så men det orkar jag inte ta upp.
Nu ska jag nog sova ändå, även fast jag absolut inte vill. Det finns inte så mycket mer att göra helt enkelt.

Inga kommentarer: