lördag, november 01, 2008

What goes around comes around

Är verkligen sjukt trött, hemma från spanien (vilket alla nog förstått nu), inte lite jobbigt med tidningsartikeln..
Idag har det varit bröllop och ståhej, fint väder fick de och allt var verkligen jättemysigt, festen fortsätter men jag kände för att ta mig en liten paus. Maskeraden igår blev inte av men det blev en myskväll med flera av bästa istället, rätt värt ändå. Vi får tagga någon annan gång.

Jag saknar dock freja redan, inte så konstigt kanske eftersom hon inte finns här i vardagen som jag varit van vid de senaste 16 åren. Det blir nog en tripp tillbaka till fuengirola inom en inte allt för lång framtid hoppas jag, det var något av det härligaste jag varit med om, önskar att jag också fått en sådan chans.

Inga kommentarer: