tisdag, november 04, 2008

you'll never know who it is

Jag har kommit på att jag är riktigt jävla dålig på att skriva blogg, okej jag skriver men jag är sämst på att skriva sånt som folk vill läsa, av den anledningen att jag faktiskt inte vet vad det är. Just därför handlar det oftast bara om mig, istället för massa saker jag egentligen inte vet någonting om. Jag menar, jag vet ju inte ens vilka eller hur många som läser, kanske skulle det vara lättare att utifrån det välja vad man ska skriva om?
Själv älskar jag att läsa alla sorters bloggar, både kända och okända. Jag vet inte varför, jag gillar att veta mer om folk jag bara känner lite halvt eller egentligen inte vet något om över huvud taget. Att lära känna folk inifrån men ändå rätt ytligt. Nice to know!

Clearly, clearly I remember
Nervous if ever confronted
And questioning myself

Oh perhaps, perhaps if I got better
Perhaps if I challenged myself
Perhaps if I was

Just a little bit stronger
Just a little bit wiser
Just a little less needy

And maybe you'll make me...

Just a little bit pretty
Just a little more aware
Just a little bit thinner

Inga kommentarer: