lördag, maj 31, 2008

Even if it goes up n' down

Jag har tydligen haft lite för mycket att göra den här veckan.. Men nu är den över och härmed är sista 'hel'vecka för det här läsåret avklarad! Det känns så skönt. Har haft fem prov i veckan, kan man säg, eller fyra stycken och ett oförberett typ. Så nu har jag förtjänat mig ett lyckat sommarlov.
Denna underbara sommarkväll har spenderats med en underbar tjej. Jag och emelie åkte till parkhallen och köpte morötter, gurka, vindruvor och vattenmelon. Som vi sedan dukade upp med framför tvn och jag är helnöjd!
Inte bara med kvällen uan med hela dagen, och veckan också för den delen! Vädret är det sista man ska klaga på och jag har inhandlat mig både två nya bikinisar, precis de jag vill ha, ett par ursöta shorts och nya träningsbyxor! Ja, vad gör man inte för en lyckad sommar.

För att få sommaren ännu mer lyckad ska jag och Sebastian åka ut till sommarstugan på söndag, sola, bada och bara har det bra. Sen vet jag inte om vi tar ledigt på måndagen eller åker hem redan på kvällen.
Hoppas på en lyckad helg också alltså!

Inga kommentarer: