onsdag, maj 21, 2008

One step forward, two steps back

Anledningarna till att jag inte orkar någonting alls just nu är många.
Jag har för mycket i skolan, det är bara tio dagar kvar men ändå har vi minst sju uppgifter kvar att göra!
Vi har prov efter prov nästa vecka och jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp pluggandet på bästa sätt.
Jag är för trött för att träna, jag borde lägga ner mer tid både på det och skolan, men det finns helt enkelt inte rum för allt samtidigt..
Sen är jag så himla besviken, min pappa skulle ha fixat min och mys peace and love- biljett för hur länge sen som helst, och i söndags tog biljetterna slut. Så nu står vi här, båda två, med varsin biljett UTAN camping och det är helt omöjligt att få tag på två vanliga runt det rimliga priset.
Inte nog med det så fick jag i samma veva ytterligare ett brev hem som sa att jag inte fått jobb på ett av de tolv ställena jag sökte på. Det känns helt hopplöst för mig, min sommar är nästan totalförstörd nu, utan både pengar och peace and love. Och pojkvän också för den delen..

Inga kommentarer: