onsdag, maj 21, 2008

When everything feels like the movies, yeah you bleed just to know your'e alive

Nu är jag verkligen helt sjukt trött på allt och alla.

Jag skrev ett jättelångt inlägga förut om gårdagen vilket försvann av någon konstig anledning och jag orkar verkligen inte skriva om det. Så det enda nödvändiga att nämna var att våran underbara exkursion inte blev så himla underbar, med spöregn och hagel - utan regnjacka. Jag tror att om vi alla hade kramat ur våra kläder i hinkar hade vi kunnat fylla en lagom stor pool till oss alla att bada i.

Jag och Sebastian åkte till marieberg och köpte present till Tintin som fyller 3 imorgon. Det är helt sjukt, min lilla bebissyster är hela tre år nu!
Sen var jag med när han övningskörde en sväng och spenderade natten.
Nu är han på vildmarkstur med klassen och det är nästan lite kul, för han missar champions leauge-finalen! Haha, nejdå, men skadeglädje kan vara rätt kul.

Inga kommentarer: