måndag, maj 19, 2008

Try your hardest boy

Ibland är det svårare än du tror.

Dagen till ära har varit rätt lugn, efter skolan skulle jag egentligen träffat Sebastian, men så blev det inte så jag åkte och tränade en stund istället. Det var faktiskt jätteskönt!
Det var ett tag sen nu, ja innan vårruset iallafall men ändå.
Efter träningspasset åkte jag till teatern där vi körde avslutning inför sommaren. Åh, jag blir alltid så glad där, men det kanske inte är så konstigt egentligen!
Vi beslöt oss över att vara tillbaka i Nya Teaterns lokaler igen den 25 augusiti. Gud jag kan knappt fatta att det snart är sommarlov! Helt underbart.

Nej nu tänkte jag lägga mig och kolla på tv en stund sen får vi se vad som händer. Imorgon är det excurtion med klassen i karslundsskogen hela förmiddagen, hoppas på okej väder iallafall!

Inga kommentarer: