måndag, juni 16, 2008

The Baked Potatoe

Imorgon ska jag gå upp kl 6! För att förhoppningsvis åka till stockholm med min moster, mormor och mina två gulliga kusiner! Men det är bara kanske eftersom jag inte har bokat tågbiljett så vi ska dit innan och fråga om man får åka som gratis barn till vuxen utan att köpa någon biljett i förväg. Hoppas verkligen jag kommer iväg så jag inte behöver åka hem och lägga mig igen, ser verkligen fram emot en spontan resa, träffa storasyster och gå på grönan! Riktigt mys.

Förut gick jag på promenad med min blivande spanjorska till vän Freja, usch jag vet inte, jag vill inte att hon ska åka, eller jo. Det blir säkert kul, men för min skull ser jag helst att hon stannar här hemma, haha. Jag och Linnea har bestämt att vi ska hälsa på henne ett antal gånger där nere för annars kommer vi inte stå ut, och hoppas helst att mamma bjuder på biljetten!
Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och läsa en stund i boken jag snart ska vara med och göra film av! Den var bättre än jag förväntat mig.

Inga kommentarer: