måndag, juni 23, 2008

cuz i'm lost without you

Mamma Vann i femhundra.. Vi drack ett jättegott grönt te som jag la i en limeskiva i, en extra god touch! Jag har sökt mitt kanske 17e jobb också, hoppas iaf från ett svar därifrån.. Men allt känns förgäves..
Jag pratade med Sebastian nyss också, jag är inte hel utan honom, jag vet att det låter larvigt men nu har han varit borta i snart två veckor och jag vet att det är mer än en vecka kvar tills vi ses. Det känns också förgäves.

Nu ska jag sluta deppa och tagga ännu mer till p&l! Jag har laddat ner filmen festival med Ebba Hultvist och ska mysa framför den i sängen, imorgon ska det allra sista inhandlas och på onsdag drar vi! WOHO!

1 kommentar:

Anonym sa...

asså. jag såger bara asså det känns så sjukt underbart att vi ska på festival tillsammans igen!