söndag, juni 15, 2008

Round round baby,

Jag tror knappt jag vet varken ut eller in.
Eller jo det gör jag men hela världen känns mer som en enda stor gryta. Igår var jag som sagt hos Nadja, det var lagom mysigt, jag var inte ensam totalförbannad på spanien eftersom det kom ett flertal personer dit för att trösta sig. Det blev lite för mycket ett tag och det hela slutade efter vi städat lite och jag gick och la mig ungefär kvart i fem. Sen satte jag mig på cykeln hem halv nio i morse och jag hann vila ungefär en timma i soffan innan mammas gälla röst som ropade "FRUKOOOOST!" fick mig att pallra mig ner till altanen med ungefär världens godaste frukost. Lagom mör är jag alltså men nu ska jag nog börja läsa lite i boken vars filmversion jag ska vara med i woho.

Och så saknar jag Sebastian också, oerhört mycket, igår tappade han bort sina kompisar i Innsbruck och fick vara själv hela dagen, lilla Sebbe. Och så sa han att han saknade mig så mycket att han troligtvis kommer hem tidigare än beräknat, vilket är både bra och dåligt, eftersom jag inte kommer vilja åka på peace&love om han är hemma eftersom han har någon konstig dragningskraft som gör att jag vill vara i hans närhet hela tiden. Men vi överlever och jag vet att det kommer bli så himla kul! Idag ska jag äntligen boka tågbiljetter.
Men nu ska jag läsa..

Inga kommentarer: