tisdag, juni 10, 2008

Do your best

Igår var jag på möte med två gubbar, regissören och producenten till vad som ska bli filmen "Och piccadilly Circus ligger inte i kumla". Precis innan jag skulle åka dit igår kom jag på att jag inte visste någonting om boken, så jag slängde mig på google och läste så fort som möjligt lite snabbt vad boken handlade om. Det räckte!
Det jag fick veta där borta var att alla som sökt kommer få vara med på minst ett hörn (!) vilket betyder att jag i sommar ska vara med om att spela in en film. Och jag vet att det låter töntigt, men jag ska banne mig satsa på huvudrollen nu! Det lät så himla kul, en 17årig flicka som styr upp förhållandet hon har med granpojken Mauritz, samtidigt som hennes pappa är alkolist och mord sker i kretsen! Haha riktigt spännande.
Det de krävde från den som fick huvudrollen var tårar, äkta tårar, att man skulle kunna börja gråta när de bad om det. Det bästa är att jag har inga som helst problem med det! Det kan jag kalla mig själv expert på faktiskt! Åh, nu gäller det!!!!

Inga kommentarer: