fredag, juni 20, 2008

It's gonna take alot to drag me away from you babe

Snart kommer min mamma och hämtar mig, vi ska ut till sommarstugan och fira midsommar. Dans runt midsommarstången, massor med mat, lotteri och sedan massor av fika. Jag kommer rulla hem efteråt!

Pratade med Sebastian igår. Nu var de i Venedig. Jag undrar hur det skulle vara att befinna sig där, det ska nog bli ett av mina mål i livet. Men eftersom han redan har varit där nu får jag väl dra med mig någon annan. Vad vet jag. Iallafall, när jag hör namnet Venedig så tänker jag att det knappt finns några gator att gå på, utan att man åker runt i gondol hela dagarna. Fast det vore ju konstigt om det var så. Tänk barnen, åker de gondol till skolan varje morgon? Nej, det tror jag inte, utan det är nog en lite mer turistig grej att göra, vanliga vägar finns det ju, det har jag sett på bilder. Hittade föresten en fantastiskt fin bild på en liten gränd med ett par gondoler och deras förare? Har ingen aning om vad det heter. I bakgrunden ser man iallafall hur det står massor av människor på en bro lite längre bort. Kanske har det hänt någonting? Bilden har rätt mycket liv och låter fantasin att flöda. Se och njut lika mycket som jag gör när jag ser den!




Jag saknar dig älskling.

Inga kommentarer: