torsdag, juni 19, 2008

Nya möjligheter

Nu sitter jag här med hårfärg i håret. Ska snart börja lägga i lite slingor, kände att det var dag för lite förfräshning. Det blir nog lite brunrött med slingor i olika nyanser. Hoppas på ett bra resultat iallafall. För gjorde man inte det så skulle det ju verka lite konstigt.
Imorgon är det midsommar och jag har inte särskillt mycket planerat. Fest blir det inte iallafall utan det börjar med traditionellt midsommarfirande ute i sommarstugan. Sen åker jag in till stan igen för att spendera den somrigaste kvällen på året med My.

I morse ringde föresten mamma och berättade att jag äntligen har fått min skiva från logopeden. Den ska rädda mitt liv genom att jag ska följa övningar som sägs på den minst en gång om dagen. Hoppas på förbättring där med.

Inga kommentarer: